פרוש: "לא מרוצה מזה שאת כל נושאי הדת – דוחים"

אסתי פלד 1 Comment on פרוש: "לא מרוצה מזה שאת כל נושאי הדת – דוחים"

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש בריאיון ל'קול חי': "הוטל וטו נגד המעורבות של יהדות התורה בבחירות לרבנות הראשית. לא נוח לי שכל נושא הקשור לדת דוחים, להבדיל אף אחד לא העלה בדעתו לדחות את הבחירות ללשכת עורכי הדין"

מאיר פרוש צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן ויעקב ריבלין ב'פלפוליטיקה' והתייחס בין היתר למצוקת הדיור: "האם הציבור החרדי מסכים שכסיף זה הפתרון? ממש לא. כסיף נועדה לסתום לנו את הפה, אין שם דירות ולא בונים שם. שלא יגידו לנו שיש כסיף לחרדים, כי אין כסיף. אם יהיו גם דירות בכסיף, בנוסף למקומות קרובים ומהירים, זה בסדר. אבל צריכים לבנות לחרדים כאן ועכשיו".

על הבחירות לרבנות הראשית: "הוטל וטו נגד המעורבות של יהדות התורה בבחירות לרבנות הראשית. לא נוח לי שכל נושא הקשור לדת דוחים, להבדיל אף אחד לא העלה בדעתו לדחות את הבחירות ללשכת עורכי הדין. מועד הבחירות לרבנות נקבע לפני 10 שנים, מועד הבחירות לרשויות ידוע 4 שנים – למה עכשיו נזכרו לדחות? איפה הייתם לפני 3 שנים. זה נראה מאוד לא טוב".

על הבחירות המקומיות: "לא רואה מצב שדגל התורה תעזוב את הברית עם אגודת ישראל ותלך עם ש"ס בכל הארץ, יש מקומות רבים שאנחנו הולכים ביחד".

על ירושלים: "ראשות העיר בירושלים היא נטו של ש"ס, היא זאת שהביאה את המועמד, משה ליאון הוא איש שהרב דרעי הביא לעיר. נשב עם דגל התורה לבחון את אופן הריצה למועצת העיר. לצערי יוסי דייטש בחר שלא לחזור למועצת העיר".

על חוק הגיוס והקשר לרפורמה המשפטית: "ברגע שנושא הרפורמה נתקע אנחנו צריכים להבין שאם רוצים לקדם את פסקת ההתגברות זה לא יכול להיות עכשיו. צעקנו אבל בינתיים אין תזכיר חוק. אין על מה לדון. הובטח לנו שיהיה נוסח תוך שבוע ואז אפשר לדון. ההתנהלות היא לא טובה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    גם הציבור לא מרוצה שנתניהו קונה את החכי"ם החרדים בג'ובים.
    נתניהו מבין היטב שהחכי"ם החרדים מונחים עמוק בכיס שלו גם בלי תמורה ממשית לציבור

    אז מה הפלא שאין פיתרון אמיתי למצוקת הדיור וליוקר המחיה ???